|
26 Ekim 2024 Cumartesi |
2 Yorum Yapıldı | |
Kez Okundu. |
Snapchat, yeni reklam formatı "Sponsored Snaps"ı tanıtarak kullanıcılarına farklı bir deneyim sunmaya hazırlanıyor. Bu reklamlar, Sohbet sekmesinde tam ekran dikey videolar olarak gösterilecek ve kullanıcılar tarafından normal mesajlardan kolayca ayırt edilebilecek. İlk olarak Disney ile iş birliği yapılarak tanıtılan bu reklam formatı, aynı zamanda kullanıcıların ilgisini çeken yerleri vurgulayan "Sponsored Places on the Snap Map" özelliğiyle birlikte geliyor. Snapchat, dünya genelinde 850 milyon kullanıcıya sahip olmasına rağmen, gelir elde etme konusunda yeni yollar arayışında. Bu yeni reklam formatının kullanıcı deneyimini nasıl etkileyeceği ise merak konusu. Snapchat’in bu yenilikçi yaklaşımı, platformun kullanıcılarla daha etkileşimli olmasını sağlarken, markalara da geniş kitlelere ulaşma imkanı tanıyor. Kullanıcıların bu reklamlara vereceği tepkiler, Snapchat’in gelecekteki reklam stratejilerini belirlemede önemli bir rol oynayacak.
Yazar:
SinanGCL | Rank: |
Yazar Hakkında; Eğer benim kim olduğumu merak ediyorsan, beni bilenlere sor. Onlar, benim hakkımda çok şey anlatacaktır! ;) |
Keşke benim de 850 milyon takipçim olsa. Kendim için değil, blogum için istiyorum. Düşünsene, takipçi gadgetın 850 M olarak görünüyor. Hayali bile güzel, sıcacık. :)))
YanıtlaSilO kadar bloğa ve takipçiye ulaşmak çok zor. Hayalini kurmak bile güzel :) :T
Sil